18 DEC 09

kolla på konstig film, gå till aulan och kolla dramagrupp som spelade upp grease, skriva utvärdering om skola osv, fika, leka lek och få betygen. så har min skoldag sett ut, ganska grym, eller väldigt faktiskt. mina betyg är:
biologi: G
engelska: VG
fysik: G
hemkunskap: G
idrott: G
kemi: VG
matte: G
slöjd: G
spanska: MVG
musik: G
so: VG
svenska: VG
teknik: VG
drog sedan hem till mamma och slingade håret, blev riktigt nöjd!
jag känner mig riktigt bra, lyckats avslöja båda mina julklappar från mamma. men nu sitter jag med marcus bredvid mig och har allmänt bra. jullov är inte heller fel! btw, fick mina julklapppar från marcus idag, en huvudmassörgrej som kittlas aset och en ask med after eight.

ne, nu vill jag sova men vi ska tydligen kolla tv. har också bestämt mig för att vara lite mer aktiv på bloggen :)

ha ett gött jullov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0