PLUGGA PLUGGA PLUGGA PLUGGA PLUGGA PLUGGA.....

Oj, längesen jag skrev nåt här. Har helt enkelt inte haft tid, skolan tar upp hela mitt liv fan! Stressigt värre. Denna
veckan har jag haft jäkligt mkt pluggande, och mer väntar, toppen! Men nu ska vi inte vara negativa. Fick MVG på spanskaprovet, nöjd, såklart.
Annars så är lov saknat mer än allt annat, förutom marcus, men ska dit på fredag. Gud va jobbigt det var att säga hejdå i söndags, när man har spenderat mer än en vecka tillsammans är man nästan oskiljbara. Men han håller på att fixa praoplats här i Ulricehamn, så vecka 48 kanske det blir att han är här hela veckan.
Nej, so:n väntar så kan inte sitta här och skriva mer. Och engelskan, egentligen mer i engelska men hittar inte min bok så får la göra den till måndag.

http://open.spotify.com/track/2bbhyUWJ5VjdfI3P4PRLu2 <--- mkt fin låt!

btw så är ni dåliga på att kommentera, tycker absolut att ni ska bli bättre på det :D


puss

Kommentarer
Postat av: Nellie :)) <3

Beeella,

jag saknar dig skita massor! "/ <33



den låten ar fiin (a) :D (L)



pusspuss ;*

2009-11-04 @ 21:04:46
Postat av: Bella

saknar dig med ! (LL)



lr hur :D



puss älskling ! <33

2009-11-04 @ 21:37:42
URL: http://gabriellamariasanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0