JKPG JKGP JPKG

kommit hem från en heldag i jönköping, först i två olika second hand-butiker, de hade något av det fulaste jag har sett, man blev fan bländad av dom fula sofforna :o sen åkte vi till jönköping och tilda köpte massor av julklappar men jag var jävligt egoistisk och köpte faktiskt bara saker till mig själv. ska köpa alla julklappar sen, redan planerat vad alla ska få (: imorn ska jag städa hela jefla huset, yeyeyeyeyey..
här är mina inköp:

långt linne från vero moda


lacktights från kappahl


långärmad ganska lång tröja från bikbok


armband från åhlens och halsband från ur&penn

plus strumpor & sockar som jag inte orkade ta kort på :)


hihi puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0