I BELONG HAND IN HAND WITH YOU BABY

Sitter och skrattar åt en söt katt som sitter på andra sidan gatan. Skitsöt är den, och det ser ut som den försöker äta upp fönstret. Egentligen ska jag absolut inte sitta här, måste fan plugga till spanskaprovet imorn, läsa so och skriva ännu en recension om twilight. Jippie. Känner på mig att spanskaprovet kommer gå åt helvete men ... sånt är livet ! Mår verkligen inte bra, hosta och täppt i nästan. Ska klippa mig på onsdag nu på höstlovet, har tänkt mig blonda slingor och uppklippt. Någon som har något annat förslag? Kommer dock inte klippa mig kort igen, nu när jag fått hyffsat långt.

Ne, nu måste jag återgå till pluggandet.



i adore it !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0