FEMTONDE OKTOBER, TREDJE MÅNADEN MED DIG

Kom hem från skolan nyss, satte mig direkt vid datorn så ska snart äta nånting. Hade matteprov idag då, gick la ganska bra, eller sådär, vet inte riktigt. Men iaf skönt att få ha det gjort.
Men idag har humöret varit på topp, och det blev ännu bättre när mamma messade att mina skor har kommit. Ovanligt fort det gick att frakta dom, till skillnad från pixmania eller va dom heter, som tog 2½ månad att skicka en liten ipod. Sitter hemma hos mamma nu, blir hämtad av pappa ikväll. När pappa kom hem igår kväll så hade han tydligen köpt en sodastreamer, så vi skulle testa den då. Vi råkade hälla i saften innan vi sodastreamade det. Pappa tryckte tre gånger, och så sa han klart och tydligt att jag INTE skulle trycka fler gånger, och så gick han där ifrån. Vad tror ni jag gör då? Jo, jag trycker två gånger till. Haha, fråga mig inte varför men.. Sen när jag skulle ta bort flaskan så blev det världens jävla fontän! Herregud va jag skrek, helt plötsligt var det saft i hela köket. Så resten av kvällen tillbringades att moppa och torka golvet. Jag är så lyckad! Fredag imorgon, så jävla gött! Är hos pappa, så blir inte så mycket gjort, förutom att prata i tele då. Tre fantastiska månader med marcus idag, känns bara så himla underbart. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0