FREDAGSMYS

Äntligen dagen jag längtat till hela veckan, fredag! Snöade non-stop ända från första lektionen till sista, dock började det såklart regna direkt när man kom hem. Fast det var egentligen bra, för jag gillar inte att frysa så fort jag kollar ut genom fönstret. Iaf så hade vi bara tre lektioner idag och slutade 13.15. Väntade på att köpa mackor till halv, sen väntade vi lite och sen gick jag hem. Efter en liten stund hemma, kom mamma med mina nya skor, ÄNTLIGEN! Älskar dom. Senare blir det fredagsmys med grillchips och kanske någon film. Och sen sooova! Något jag verkligen behöver efter en sån här stressig vecka.

Btw grattis till pappa som fyller år idag! Älskar dig.




pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0