INLÄGG OM INGENTING

Helt okej dag idag, gick rätt fort faktiskt. Även om jag gäärna hade velat sova lite längre imorses. Drog hem till mamma efter skolan o va ensam. När mamma kommit hem bar det av ner till ica för att handla food. Sen blev det till att laga maten och sen äta den såklart ;) Mys med choklad och vindruvor framför tvn. Yummy! Har egentligen inget speciellt att skriva, men eftersom jag har tråkigt och älskling inte svarar på sin mobil så skriver jag ett inlägg ändå. Just det, en sak har jag att skriva, att det är jävligt tråkigt väder ute. Men borde ju va van, bor fan i sverige ju ;)

FYRA dagar kvar till höstlovet! Gött eller vad?





over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0