NY BLOGG, IGEN

Blev sugen på att skaffa blogg igen, so here i am ;)
Dagen var otroligt seg, inte så jättenöjd med proven vi fått tillbaka idag.
30 av nånting på kemin, vg, o 41 av 56 på musiken, g. Men jaja, jag får la skylla mig själv när jag inte pluggade så jättebra till dom. Matteprov imorn också, kan det mesta tror jag så det ska nog gå bra :) Snart bär det av till pappa som kommer hem från piteå ikväll. Och äta pizza, skitnice när man typ inte har ätit någonting på hela dagen.
Var tvungen att beställa ett par skor igår, dom förföljde fan mig :o Tycker dom är väldigt snygga, men problemet kan väl bli att det är 4.5 cm-klack, blir la typ 180 men ändå.

Imorn är det fan vinterjacka som gäller, herregud va kallt det är!


skopunkten 399 kr


Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag och syrran har sånna :)<3

2009-10-14 @ 20:45:49
URL: http://elinsahleen.blogg.se/
Postat av: Johanna du vet :)<3

hej , jag har såna skor :) xD

2009-11-05 @ 12:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0