LEAN ON MY SHOULDER WITH CONFIDENCE AND I'LL CONSOLE YOU, HOLD YOU

vaknade i morses med ett fruktansvärt halsont. kunde inte ens svälja, så gick och la mig igen. väcktes sedan av att min mobil ringde tre gånger och nu kan jag inte somna om. alltid lika trevligt att vara sjuk! eller inte. men jag överlever nog. dagen tillbringas nog framför datan för att skriva klart min deckare. blir faktiskt ganska nöjd. helt okej iaf.

nu ska jag ta och hämta lite frukost och kanske en kopp te?

fler inlägg kommer idag iaf.
pusshej!

Kommentarer
Postat av: Maria Nilsson

Kan du inte lägga upp lite bilder från lördags? :D

2010-04-20 @ 12:47:05
URL: http://mariaelsahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0