SPÅRLÖST FÖRSVUNNA?!

Fan vad irriterad jag är nu. Allt går fel just nu känns det som. Mina papper till eu-körkortet är spårlöst försvunna, och då menar jag verkligen spårlöst försvunna, kan verkligen inte hitta dom någonstans. Skulle börja ta körkortslektioner på torsdag, men nu blir det inget med det eftersom man ska skicka in dom papperna till transportstyrelsen där de sedan måste godkännas innan man kan ta lektionshelvetena. Och det tar några veckor troligtvis. Vet inte ens om jag vill ta eukörkort längre, kul att gå på alla lektioner själv? Knappast. Just nu har jag bara brist på ork.

Har sjukt ont i mitt högra öga också, nån inflammation eller något. Svenskaredovisning imorgon också.

GAAAAAAAAH. :@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Kommentarer
Postat av: malin

jag glömde ett papper till redovisningen i skolan ._.'

2010-04-25 @ 21:17:58
URL: http://fuckmeroyal.blogg.se/
Postat av: amanda

men bella, be dom bara skicka nya papper eller nåt. Men annars är det väl bara att skriva till dom.. jag tror inte du behöver gå själv :)

2010-04-25 @ 22:35:31
URL: http://amandafriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0