POPCORN

fan! missade att det är fettisdagen idag helt totalt! jag trodde att det var i slutet av februari, som det var förra året. men tydligen hade jag fel haha. jag som åt upp min kära semla igår. cry me a river, build a bridge and get over it. haha, nej men så farligt är det inte. får be pappa köpa en åt mig här i veckan.

just nu sitter jag med en stor skål popcorn i knät, och hade tänkt kolla film, men voddler vill absolut inte fungera!


känner att jag har varit lite osocial här igår och så. förhoppningsvis blir det ändring på det här i veckan.

förresten så firade jag och marcus sju sjukt bra månader tillsammans igår, älskar dig!

här får ni en gammal men bra låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0