STÄDAT ÄNNU EN GÅNG.

just nu sitter jag och mumsar på min goda semle-bakelse. smakar exakt som vanlig semla och innehållet är samma, ända skillnaden är att denna ser ut som en tårtbit. tycker allt att jag är värd den, har rensat hela mitt rum idag, blev en flyttlåda, två icapåsar och en sån stor papperskasse med saker som skulle slängas eller som jag ville spara, men inte ha på mitt rum. sen har jag möblerat om också, bytt plats på sängen och skrivbordet. ser mycket bättre ut nu. tände nyss ett doftljus jag hittade när jag rensade ur saker, så nu luktar det supergott här!


den ända nackdelen med semlor är att dom tar slut... (a)

pussar!

Kommentarer
Postat av: Alva

Tja. Du kommenterade ju och tyckte jag skulle göra en header, och det tycker jag med, men jag har försökt och försökt och jag fattar inte ett smäck!

Skulle vara jätteglad om du visade mig hur man gör? (a)

2010-02-20 @ 08:26:21
Postat av: Bella

det är verkligen jättesvårt att visa hur man gör, men kan ta det på msn nån gång i framtiden :)

2010-02-20 @ 15:54:47
URL: http://gabriellamariasanah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0