DIREKT FRÅN NYKÖPING

Det var längesen jag skrattade så mycket som jag gjorde när jag och marcus skulle gå till willys. Det var typ snö ända upp till låren där vi gick, och jag hade bara tights, alltså halvt genomskinliga. Snacka om kallt eller?! Och jag kunde verkligen inte sluta skratta!
Nyss kollade vi på saw 1, tröttnade efter 40 min, fortsätter la kolla på den imorn eller nåt. När marcus har kommit ur från duschen ska vi myyyyyysa!
Skriver troligtvis något imorn när vi kommit hem från stan, förhoppningsvis med lite bilder också (:

dagens låt, kate walsh - bury my head i love it!
diggar också STARSTRUKK - 3OH!3 väääldigt mycket!


puss

/gabriella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0