FÖLJ FÖLJ FÖLJ FÖLJ :)

direktlänk för att följa min blogg via bloglovin. tryck bara på länken och sedan på "följ bloggen"-knappen, som jag tror att alla fattar. enklare blir det knappast?
har nämligen bestämt mig att jag kommer fortsätta blogga på devote.se eftersom det är mycket enklare samt att jag kan ladda upp stora bilder.

skulle vara som sagt vara oerhört tacksam om ni började följa min andra blogg istället för denna. lägger ut många fler bilder på bellalicious.devote.se eftersom de blir i mycket bättre kvalite.

om du vill att vi ska följa varandra så lämnar du bara en kommentar, så lägger jag till dig så fort jag ser att du lagt till mig.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

2010-08-15 @ 12:25:08
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0